Het Laatste Woord

Commercieel en creatief schrijven

Een training Commercieel en creatief schrijven houd je weg bij clichés


Als je na lang nadenken weer met de ijzersterke verkooptekst ‘Uw partner in X’ komt, wordt het misschien tijd voor een cursus Commercieel en creatief schrijven. Daarin leer je hoe je zelfs met de dikste watten in je hoofd op de druilerigste middag in november nog met een originele, wervende tekst kunt komen.

 

In drie dagen weer creatief

Schrijf je in voor de driedaagse training Commercieel en creatief schrijven van Het Laatste Woord.

 

Je leert welke psychologische principes er schuilgaan achter verkoopteksten. Je leert waar en hoe je inspiratie op kunt doen. Je komt erachter welke stijl werkt en welke niet. En je oefent je suf. Je eigen verkoopteksten zitten in de cursusmap als oefenmateriaal.

 

Meer informatie en data

 

Ook incompany
 
 

Meer collega’s die een schrijversblok hebben? Overweeg een incompanytraining Commercieel en creatief schrijven. De training wordt dan nog praktijkgerichter en gaat veel dieper in op de doelgroep van jullie organisatie.

 

Meer over Het Laatste Woord